Winkelwagen

Eenvoudig en veilig online bestellen bij Petfood.nl

Bestellen

Op wat voor manieren kan ik een bestelling plaatsen?

Hoe plaats ik een bestelling?

Hoe zoek ik een artikel?

Hulp nodig bij bestellen?

 

Algemeen

Vragen of advies nodig?

Wat is de geldigheid van prijzen en aanbiedingen?

Hebben jullie ook een winkel?

 

Mijn account

Welke voordelen heeft het aanmaken van een account?

Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?

Hoe plaats ik productbeoordeling?

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Ik ben mijn wachtwoord vergeten en ik heb een ander email adres

Ik wil mijn gegevens veranderen

Ik wil mij afmelden van de nieuwsbrief

Ik wil mijn bestelling annuleren

Hoe werkt een actiecode?

 

Op wat voor manieren kan ik een bestelling plaatsen?

Altijd & Overal

Online bestellen bij Petfood.nl kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Ook als u nog nooit een bestelling bij Petfood.nl heeft gedaan. Als u een online bestelling plaatst, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Deze gegevens hebben wij nodig om makkelijker contact met u op te nemen.

Bestellen via de webshop

Het bestellen via Petfood.nl is even simpel als winkelen in uw favoriete dierenspeciaalzaak. Alle producten zijn netjes ingedeeld op levensfase, verpakking en top 10 meest verkocht zodat u snel de weg vindt naar het product dat u zoekt. Nadat u het juiste product hebt gevonden kunt u deze direct via de Petfood.nl bestellen, afrekenen en thuis laten bezorgen.

Bestellen via Petfood.nl is heel eenvoudig:

Surf door de winkel en klik het artikel aan waarin u geïnteresseerd bent.

Wilt u een bestelling plaatsen, vul het aantal producten in en klik dan op de knop "BESTELLEN".

Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens. Nadat u de bestelling heeft geplaatst ontvangt u een orderbevestiging met details van uw bestelling.

Telefonisch bestellen

Ook kunt u op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur telefonisch een bestelling plaatsen. U krijgt dan direct een medewerker aan de lijn die naast het aannemen van bestellingen ook ruime expertise heeft op het gebied van honden- en kattenvoer. Dit betekent heeft u vragen over uw hond, kat of voeding, dan kunt u deze ook direct stellen. Voor het plaatsen van een telefonische bestelling kunt u contact opnemen met het telefoonnummer: 0499 - 421916

 

Hoe plaats ik een bestelling?

In het onderstaande vier stappenplan leggen wij u uit hoe u een bestelling plaatst in de Petfood.nl webshop.

1. Winkelmand

Wanneer u een bestelling wilt plaatsen klikt u op een product naar keuze. U vult dan het aantal producten in dat u wilt bestellen en klikt vervolgens op Bestellen. U hoeft daarvoor niet eerst ingelogd te zijn. Wanneer u dit hebt gedaan word u direct doorgeleid naar de winkelmand. Wanneer u de aantallen wilt aanpassen dan toets u het aantal in wat u wilt bestellen en vervolgens op Winkelwagen bijwerken.

Vervolgens kunt u kiezen voor "Ga verder met winkelen" of kunt u kiezen voor het afronden van uw bestelling via "Ga door naar afrekenen". Indien u onverhoopt het verkeerde artikel in uw winkelmand heeft geplaatst kunt u deze verwijderen door op de "X" te klikken. U kunt altijd bekijken wat er in het winkelmandje zit, waar u ook bent op de site. Om te zien wat er op een bepaald moment in uw winkelmandje ligt, kunt u klikken op winkelmandje boven in de site. Tevens ziet u altijd rechts het totaalbedrag van de artikelen die in uw winkelmandje zitten.

2. Gegevens

U bent bij Petfood.nl niet verplicht tot het aanmaken van een account. U kunt namelijk ook zonder account een bestelling plaatsen en afrekenen. Mocht u al een account hebben, dan kunt u tijdens het afrekenen inloggen om uw bestelling te plaatsen.

Het is ook mogelijk om uw bestelling op een adres te laten bezorgen. Hiervoor vinkt u het vakje "Naar een ander adres verzenden" aan, en krijgt u de keuze om een ander afleveradres in te vullen. Vervolgens kiest u de gewenste afleverdatum en vult u een eventuele opmerking in voor het afleveren van uw bestelling.  Bij het volgende scherm kunt de betaalmethode kiezen.

3. Overzicht

Controleer uw bestelling. Mocht er iets niet kloppen aan uw bestelling dan kunt u deze nog wijzigen door te klikken op de winkelmand stap. Vergeet niet akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden. Indien alle gegevens juist zijn, klikt u op "Plaats bestelling".

 

 

Hoe zoek ik een artikel?

U kunt in de webshop Petfood.nl op verschillende manier zoeken naar de juiste voeding voor uw hond of kat. U kunt namelijk gaan zoeken op de levensfase, verpakking of top 10 meest verkocht. Daarnaast ook via de zoek balk bovenin de webshop zoeken naar een soort voer.

 

Hulp nodig bij bestellen?

Mocht het u niet lukken om uw bestelling via onze website te plaatsen, dan zijn wij u uiteraard graag van dienst. Voor hulp kunt u direct telefonisch contact opnemen met het telefoonnummer: 0499 - 42 19 16 (op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur). Ook wanneer u vragen heeft over uw hond, kat of voeding dan kunt u deze direct stellen.

 

Vragen of advies nodig?

Heb je een vraag of wil je advies op het gebied van voeding voor uw hond of kat? Het Petfood.nl team helpt je graag verder! Bel ons op tel. 0499 - 421916 (op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur). Of stuur een e-mail naar info@petfood.nl / Contactformulier. 

 

Wat is de geldigheid van prijzen en aanbiedingen?

Alle prijzen en aanbiedingen zijn geldig tot publicatie van een nieuwe prijs of tot het moment van verwijdering van de aanbieding van de website, tenzij voor een bepaalde prijs of actie een geldigheidsperiode is afgegeven. Uiteraard blijft de prijs die vermeld werd op het moment van bestellen geldig voor reeds geplaatste bestellingen. Voor alle aanbiedingen zijn geldig  zolang de voorraad strekt.

 

Hebben jullie ook een winkel?

Naast de webshop Petfood.nl hebben we een afhaalmagazijn waar klanten extra voordelig producten kunnen afhalen. Het afhaalmagazijn is gelegen in Lieshout (industrieterrein Bavaria). Wilt u meer weten over onze afhaalkortingen vergeet dan vooral niet onze afhaalprijzen te bekijken.

 

Welke voordelen heeft het aanmaken van een account?

Nadat u bent ingelogd kunt u uw gegevens bekijken/wijzigen, zich aan- of afmelden voor onze nieuwsbrief. Ook kunt u, indien van toepassing, uw aankopen uit het verleden terugvinden in de Orderhistorie en eventueel herbestellen. Dit betekent dat u niet opnieuw de producten die u de vorige keer heeft besteld in de winkelmand hoeft te plaatsen, u hoeft enkel af te rekenen. Mocht u een order geplaatst hebben, kunt u via uw account de status van uw order volgen. Wij zorgen ervoor zorgen dat de status altijd up-to-date is.

Nogmaals de voordelen van een account:

Speciale acties voor vaste klanten. Eenmalig uw gegevens invoeren, inzicht in uw eerdere bestellingen en met 1 muisklik opnieuw bestellen. Extra mogelijkheden zoals meerdere afleveradressen, uw reviews beheren en nieuwsbrief abonnementen beheren

 

Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem in dat geval telefonisch contact op met ons via 0499 - 42 19 16 op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur of per e-mail info@petfood.nl.

 

Hoe plaats ik productbeoordeling?

U kunt bij uw favoriete product ook een beoordeling achterlaten zodat andere klanten kunnen hoe tevreden u bent over het product. Dit kunt u doen door te klikken op het product en vervolgens op schrijf een klantbeoordeling. Nadat u de beoordeling heeft geplaatst word hij naar ons verzonden en vervolgens beoordeeld. U kunt enkel productbeoordelingen plaatsen nadat u een account heeft aangemaakt.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Als u uw wachtwoord bent vergeten of inloggen niet lukt kunt u klikken op “wachtwoord vergeten?”. U ontvangt dan een mail op het email adres dat u heeft opgegeven met het wachtwoord. Het kan voorkomen dat de mail met het wachtwoord aankomt in de spam inbox. Houd hier rekening mee.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten en ik heb een ander email adres

Als u het wachtwoord bent vergeten en het email adres dat u heeft opgegeven niet meer in gebruik heeft dan kunt u het beste een email sturen met uw persoonlijke gegevens (naam, oude email adres en eventueel een ordernummer van een oude bestelling) Dan kunnen wij het email adres wijzigen in uw nieuwe email adres en een nieuw wachtwoord toesturen. U kunt de gegevens sturen naar info@petfood.nl

 

Ik wil mijn gegevens veranderen

Als u bent ingelogd dan kunt u onder het tabblad "account gegevens" en "adresboek" uw gegevens wijzigen.

 

Ik wil mij afmelden van de nieuwsbrief

Wanneer u wilt afmelden voor de nieuwsbrief loop je veel leuke acties en kortingen mis. Als u toch besluit om uzelf af te melden van onze nieuwsbrief kan dat op de volgende manier: Als u bent ingelogd dan kunt u onder het tabblad "Nieuwsbrief abonnementen" uzelf aanmelden en afmelden voor de nieuwsbrief.

 

Ik wil mijn bestelling annuleren

Indien u een reeds geplaatste bestelling wilt annuleren, kunt u per e-mail het ordernummer en reden van annulering doorgeven. Stuur een e-mail met het verzoek om te annuleren naar info@petfood.nl. Nadat wij je bestelling hebben geannuleerd, ontvang je van ons een bevestiging hiervan.  Wij streven ernaar binnen 8 dagen het betaalde bedrag terug te storten op de rekening van de klant.

 

Hoe werkt een actiecode?

Het kan zijn dat u een actiecode heeft ontvangen. Deze kunt u gebruiken voor een extra korting. Zodra u producten in de winkelmand plaatst word u doorgeleid naar de winkelmand. In de winkelmand staat het vakje kortingcode. Vul hier uw code in en de korting word direct berekend over de producten in de winkelmand.

Graag even wachten...